Podcasty
Marketing podcast

Marketingové podcasty: Které stojí za poslech?

27.5.2024
Autor:
Katka

Podcasty jsou pro lidi příjemným zpestřením nenáročné práce či odpočinku, ale věděli jste, že je vás mohou posunout i ve vaší kariéře? Dnes se zaměříme na ty, které by si neměli nechat ujít především marketéři. Vybrali jsme pro vás totiž ty nejlepší marketingové podcasty, které rozhodně stojí za poslech!

Proč by měli markeťáci poslouchat podcasty o marketingu?

Marketing je dynamický obor, takže i již ostřílení markeťáci musí být neustále v pozoru a věnovat se sebevzdělávání, protože co na lidi fungovalo včera, nemusí získávat konverze dnes. Podcasty jsou ale up-to-date a nabízí tak aktualizace o nejnovějších trendech, technologiích a změnách. Navíc se při jejich poslechu můžete věnovat i jiné činnosti (např.sportu) a tím ušetřit spoustu času!

Podcasty vás také mohou inspirovat - podcasteři si do pořadu totiž často zvou opravdu zajímavé hosty a největší experty z oboru, kteří sdílí své zkušenosti a příběhy o tom, jak překonali nějaké výzvy a jak dosáhli úspěchu. Obohatit vás také mohou hloubkové analýzy, ke kterým jen tak v běžných médiích nedostanete přístup. Marketingový podcast vám zkrátka může dopomoci k novým nápadům a osobní motivaci posouvat se v oboru.

Čím vás mohou marketingové podcasty obohatit, a co se v nich dozvíte?

Marketingové podcasty často pokrývají široké spektrum témat od sociálních médií a SEO až po obsahový marketing a brand management. Díky tomu se můžete pohodlně vzdělávat a rozvíjet své znalosti a dovednosti. Díky poslechu marketingového podcastu získáte:

  • Aktuální informace a trendy
  • Expertní rady a techniky
  • Inspirace a kreativní nápady
  • Networking a komunita

Marketingové podcasty nabízí unikátní pohledy a strategie, které vám mohou pomoci vylepšit vaše marketingové dovednosti. Za poslech ale určitě stojí i těm, kdo se marketingu profesně nevěnují. Ať už jste CEO firmy nebo malý podnikatel, vědět, co teď letí v marketingu se vám vždycky vyplatí!

Jaké podcasty o marketingu můžete poslouchat v češtině?

Marketingových podcastů existuje v internetových vodách spousta, a to dokonce i v češtině. Vybrali jsme pro vás ty, které za nás stojí nejen za zmínku, ale i za poslech.

Jak na sítě

Možná je vám název podcastu povědomý. Stejně se totiž jmenuje kniha, kterou napsala Eliška Vyhnánková společně se spisovatelkou Michelle Losekoot. Obě ženy jsou v marketingu velim sběhlé a jelikož je tento obor, jak jsme již zmínili výše, dynamický, pustily se i do vydávání podcastu. Do pořadu si zvou hosty z oboru, kteří rozhodně mají co sdílet.

Včeliště

Podcast vydává marketingová agentura Včeliště, která se specializuje na obsah. Kromě samotného podcastu naleznete na jejich kanále i záznamy z přednášek a eventů zvaných Kafe & marketing. Obsahu Včeliště tvoří opravdu spoustu!

Vaše jméno je vaše značka

V podcastu Tomáše Sobela, zakladatele JuicyFolio.cz, získáte marketingové know-how, které si moderátor vytvořil během své dlouholeté praxe. Podcast je především určen kreativním lidem - fotografům, ilustrátorům, grafikům, designerům atd. Zkrátka kreativním podnikatelům, kteří musí své služby dobře odprezentovat, aby měli klienty.

DigiChef

Podcast internetového magazínu, ze kterého se vám bude vařit hlava. Těšit se můžete na pořádnou dávku inspirace a novinek.

Demarketing

Demarketing Pavla Šímy právoplatně patří k nejposlouchanějším českým podcastům o marketingu. Je jediným takovým podcastem, který doporučuje časopis FORBES. Hosty podcastu jsou špičky v oboru, takže je to nejen příjemný poslech, ale také se opravdu něco naučíte.

Které podcasty o marketingu v angličtině stojí za to?

Pokud je pro vás angličtina téměř druhým mateřským jazykem, určitě se vám vyplatí poslechnout si i podcasty v tomto jazyce. Zvláště, pokud se orientujete i na jiné trhy než jen ten český.

Marketing Over Coffee

Marketing Over Coffee J. J. Walla se natáčí v kavárně každý týden a pokrývá široké spektrum témat od klasického marketingu po nejnovější trendy v digitálním marketingu.

Online Marketing Made Easy with Amy Porterfield

Amy Porterfield sdílí strategie a tipy, jak využívat digitální marketing pro zvýšení prodejů a zviditelnění online podnikání.

The Digital Marketing Podcast

Daniel Rowles a Ciaran Rogers diskutují aktuální témata a techniky v digitálním marketingu, včetně sociálních médií, SEO, PPC a email marketingu.

Call to Action

Podcast od firmy Unbounce, který se zaměřuje na konverzní optimalizaci, PPC, A/B testování a online marketing obecně.

Marketingové podcasty mohou být skvělým zdrojem informací a inspirace pro profesionály i začátečníky v oboru marketingu. Nemáte-li čas chodit na přednášky a školení, číst odborné publikace či dělat online kurzy, poslech podcastů je pro vás velmi efektivním a zábavným řešením.