Zábavná média/Autentická média mají diváky i klienty u srdce!
Někdy ta nejúspěšněji spojení jsou nečekaná…
Zábavná média se mění na Autentická média, což lépe vystihuje naši povahu a vizi.
Jsme zachránci těch, jejichž potřeby se nepodařilo naplnit žádné videoprodukci. Nebo těch, kteří se obávají, že vyberou produkční studio, se kterým nepůjde spolupráce jako po másle. Pokud už vše selhalo, má cenu udržet hlavu vzhůru a přemýšlet nad alternativním, prémiovým řešením. Co když jsme jím právě my?
A nakonec: záchrana se nemusí blyštit, důležité je, aby fungovala. I když nemáme miliardy v kapse, dovedeme pracovat s omezenějším budgetem. Jen pamatujte, že v případě videa se skutečně vyplatí připlatit si. Je to jako s tou klisnou: na koně s velkou cenovkou (aneb za videoprojekt s velkým budgetem) každý kouká lépe než na budget řešení.
A když už jsme u té reklamy Srdce…
Kdo účinkoval v reklamě Srdce?
- Režie Lubomír Novohradsky
- Světla + scénář + herec: Jakub Janeček
- Kamera: Filip Strakoš
- Herec: Jarda Panuška
- Herečka: Bára Škrbová
- Střih: Jitka Janatová
- Komparz: Nikolas Boguvský
- Herec: Martin Uhlíř
- Půjčení auta: Oldřich Beránek
Nemáte čas na video? Podívejte se alespoň na pár záběrů z reklamy Srdce!
Jak být opravdovou ženou ve 21. století [od poradkyně vztahů]?
Jak začala cesta Zábavných médií/Autentických médií?
Nečekaně jednoduše: za vším byla snaha pomoci ostatním. Před pár lety jsme se totiž rozhodli nenechávat si zkušenosti s prací s kamerou a za ní jen pro sebe, ale umožnit díky ní i ostatním zaznamenat významné životní události nebo třeba natočit reklamu na přání. Rozhodli jsme se, že to nebude už jen o nás, ale také o ostatních. S kamerou to dobře umí nemnoho lidí. Proč by pouhá hrstka zkušených měla mít zvěčněné důležité události na videu? Chceme, aby všichni získali možnost opakovaně se vcítit do události, kterou kameraman zachytí; aby si ji mohli pouštět znovu a znovu.
https://zabavnamedia.tv/stanislav-novotny-kyberbezpecnost/